Uusi SOLU Business Solution

SOLU Business Solution

B-to-b yritysten asiakasuskollisuutta ja myyntiä kasvattavat parhaiten ne verkkopalvelut, joita kehitetään jatkuvalla iterointiprosessilla.

Tämä johtuu siitä, että käyttäjät ovat valistuneita ja vaativat koko ajan kehitystä. Se mikä oli standardi vuonna 2008, vaatii tehostusta vuonna 2010, ja kiireesti.

B-to-b-verkkopalvelun suurin haaste on tarjota paljon tietoa ja eri toimintoja hyvin erilaisille käyttäjille. Ja tavalla, jonka he kokevat itselleen sopivaksi ja käytettävämmäksi kuin kilpailijoilla. Esimerkiksi tuotteen hankintavaiheen vaatimukset tarjotulle tiedolle poikkeaa merkittävästi tuotteen jakelukanavan asettamista vaatimuksista.

10 vuoden kokemuksella

Olemme toteuttaneet 10 vuoden aikana satoja verkkopalveluratkaisuja. Niiden jatkuva kehittäminen ja kilpailukyvyn ylläpito kuuluu tehtäviimme. Teknologian uudistaminen on suuri osa tätä työtä. Nyt julkistamme täysin uuden SOLU Business Solution –verkkopalvelualustan, joka korvaa aiemman SOLU CMS version 3.

Kehitystyössä tutkimme tuhansien verkkopalveluiden käyttäjien kokemuksia. Tulosten perusteella olemme vahvistaneet ominaisuuksia, jotka lisäävät sekä käyttäjän että palvelun tarjoajan tyytyväisyyttä.

SOLU Business Solution tarjoaa:

  • enemmän tunnistusmahdollisuuksia ja tarkempaa statistiikkaa,
  • helpot profilointivälineet, jotka mahdollistavat kohdennetun sisällön hallinnan,
  • taas tehokkaammat hakumahdollisuudet ja paremman hakukonelöydettävyyden,
  • sosiaalisen median, videoiden ja muun sisällön integroitavuuden,
  • ylivoimaista nopeutta sekä
  • edelleen yksinkertaisemman ylläpidon.


Ensimmäiset SOLU BS palvelut on jo julkaistu toukokuussa – mm. rakentajia palveleva Betoniteollisuus ry:n www.elementtisuunnittelu.fi ja finanssimaailmalle tutun Alexander Corporate Financen.

SOLU BS hyödyntää uusimpia Microsoft -teknologioita.

Lisää aiheesta

22.06.2010

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!