e21 Solutions panostaa kasvuun ja vahvistaa joukkojaan

Heikki Halme auttaa teollisuuden ja teknisen kaupan alan yrityksiä digitalisoitumaan

TIEDOTE 8.6.2016

e21 Solutions nappasi riveihinsä kokeneen digitalisaation puolestapuhujan Heikki Halmeen. Halme hyppäsi e21:n joukkoon Kauppakamarilta ja jatkaa jo aloittamaansa työtä b2b-yritysten digivalmiuksien sparraajana.

e21 Solutionin usko teollisuuden ja teknisen kaupan kasvuun ja digitalisoitumiseen on luja, sillä suomalaiset tuotteet ovat laadukkaita ja toimitusprosessi kansainvälisen tason huippua. Vauhdittaakseen yritysten kasvua ja kansainvälistymistä, e21 alkaa tarjota Halmeen vetämänä mm. DigiStartti-palvelua. Palvelun tavoitteena on auttaa yrityksiä ymmärtämään mitä digitalisaatio tarkoittaa juuri heidän yritykselleen ja tunnistaa organisaation osaamistarpeet ja kehityskohteet.

Teollisuuden ja teknisen kaupan yritysten haasteena on se, että tuotteet ovat monimutkaisia ja tuotteen valinnassa on monta muuttuvaa tekijää. Lisäksi myynti tapahtuu monien – usein kansainvälisten – jälleenmyyjien kautta. Digitalisoimalla omaa myyntiään ja rakentamalla ratkaisuja, joilla helpotetaan tuotteiden ostoprosessia, yritykset voivat saada merkittävää kilpailuetua kansainvälistyvillä markkinoilla.

”Digitaalisesti kyvykäs organisaatio muotoilee itsensä jatkuvasti uudelleen; panostaa palvelukehitykseen, digitalisoi myynti- ja asiakaspalveluprosessit uudelle tasolle ja innostaa kaikki mukaan muuttumaan ja kasvamaan. Kilpailuetu rakentuu nyt tästä osaamisesta. Olen auttanut lukuisia yrityksiä tälle tielle ja tiedän, miten liikkeelle kannattaa lähteä”, toteaa Halme ja jatkaa: ”Lähdin kimppaan e21:n kanssa, koska e21 on ainoa alan toimija, joka on keskittynyt myynnin digitalisointiin ammattimaisella otteella. Onko sen parempaa paikkaa aloittaa digitalisointi?”

e21 laajensi jo aiemmin liiketoiminnan kehittämisen palvelujaan muodostaessaan verkkoliiketoiminnan optimointiin keskittyvän tiimin, jonka vetäjäksi valittiin Pekko Parikka. Parikka on pitkän linjan ammattilainen, joka on mm. akkreditoinut e21:n viralliseksi Google Partner –kumppaniksi. Parikka auttaa asiakkaita etenkin analyysien, tavoitteiden asetannan, mittariston rakentamisen ja seurannan saralla.

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

22.03.2017