e21 Kaupan liiton yhteistyökumppaniksi

Kaupan liitto on valtakunnallinen edunvalvontajärjestö, joka edistää suomalaista kauppaa. Liitto tekee ensiarvoisen tärkeää työtä, joten olemme iloisia päästessämme liiton yhteistyökumppaniksi.

Verkkokauppa- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisujen tarjoajan roolissa haluamme kannustaa ja auttaa Kaupan liiton jäseniä kehittämään verkkokauppaa ja hakemaan sieltä kasvua ja kansainvälistymistä. Tämän työn aloitimme jo osallistumalla Kaupan liiton ja Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen järjestämään B2B Verkkokauppakoulutukseen kouluttajan roolissa.

Kumppanuus Kaupan liiton kanssa auttaa e21:stä yrityksenä ylläpitämään ja kehittämään jo olemassa olevaa toimialaosaamistaan, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan saralla.

Yhteistyöterveisin,

17.01.2018

Tuotetiedonhallinta teollisuudessa – Mitä termit PLM, PDM, PCM ja PIM tarkoittaa?

Tuotetiedonhallintaa kutsutaan yrityksessä usein eri nimillä, riippuen mistä näkökulmasta ja kuinka laajasti asiaa tarkastelee. Lue blogikirjoituksestamme, mitä tuotetiedonhallintaan liittyvät lyhenteet t....

16.01.2018

Myynti kasvaa vuonna 2018 - miten vastaat kysyntään?

Teollisuuden ja teknisen kaupan yritysten myynti kasvaa ennusteiden mukaan myös tänä vuonna. Hienoa! Mutta miten vastaat kasvavaan kysyntään?