e21 Kaupan liiton yhteistyökumppaniksi

Kaupan liitto on valtakunnallinen edunvalvontajärjestö, joka edistää suomalaista kauppaa. Liitto tekee ensiarvoisen tärkeää työtä, joten olemme iloisia päästessämme liiton yhteistyökumppaniksi.

Verkkokauppa- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisujen tarjoajan roolissa haluamme kannustaa ja auttaa Kaupan liiton jäseniä kehittämään verkkokauppaa ja hakemaan sieltä kasvua ja kansainvälistymistä. Tämän työn aloitimme jo osallistumalla Kaupan liiton ja Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen järjestämään B2B Verkkokauppakoulutukseen kouluttajan roolissa.

Kumppanuus Kaupan liiton kanssa auttaa e21:stä yrityksenä ylläpitämään ja kehittämään jo olemassa olevaa toimialaosaamistaan, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan saralla.

Yhteistyöterveisin,

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen