Marko Rautakoura
TJ, partneri
Puheenaiheita voivat olla esimerkiksi:
Miten lähteä ketterästi liikkeelle B2B-myynnin digitalisoinnissa? Miten verkkoliiketoiminnalla rakennetaan uutta kasvua? Etämyynnissä onnistuminen - millaisia työkaluja ja mitä osaamista tarvitaan?
Marko on ollut mukana mm. seuraavissa mentorointihankkeissa
- Keskuskauppakamarin Digitaalinen polku - ohjelman Mentori ja johtoryhmän jäsen
- Median uudet roolit ja tehtävät digitaalisessa merkitysyhteiskunnassa – Medeia-hanke johtoryhmän jäsen
- KasvuKraft Inkoon kunnan edustaja
- KasvuOpen* Mylläri vuodesta 2016
*Suomen suurimmassa kasvuyrittäjyysohjelmassa osallistuvat yritykset pääsevät testaamaan ideoitaan ja vauhdittamaan kasvuaan yhdessä omien alojensa parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Myllärit vaihtuvat Kiitoratapäivien teemojen mukaan. Taustaltaan he ovat enkelisijoittajia, myynnin osaajia, markkinoijia, eri maiden ja kansainvälistymisen tuntijoita, vientiyritysten johtajia, toimitusjohtajia ja strategian sparraajia. Marko on toiminut KasvuOpen finaaleissa myllärinä sparraten yli 30:ntä yritystä kasvun polulla.