Myynnin kasvu digitaalisilla menetelmillä

Case Selecta
Optimoimalla verkkopalvelua lisäsimme yhteydenottojen määrää
100%
Lisää liidejä verkosta

Myynnin kasvua voidaan hakea monilla menetelmillä. Tehokas vaihtoehto on tehdä verkkopalveluun konversio-optimointia, jolla tavoitellaan lisää liidejä verkkopalvelusta. Toinen vaihtoehto on rakentaa oma B2B tai B2C verkkokaupan myynnin kasvattamiseen. Tai näiden yhdistelmän, joka on myös varsin järkevä ratkaisu ja voi paljastaa uusia, yllättäviä asiakasryhmiä. Verkkokauppaa suunniteltaessa kannattaa huomioida oman alan erityispiirteet sekä etenkin ammattiostajien vaatimukset.

Lisää liidejä konversio-optimoinnilla

Selectan tapauksessa panostettiin erityisesti myynnin lisäliidien saamiseen verkkopalvelusta. Eri menetelmiä testaamalla ja lopulta hyväksi havaittuja toimenpiteitä käyttöönottamalla saatiin liidien määrä kaksinkertaistettua.

Myynnin tehostaminen digitaalisilla menetelmillä

Loppuasiakas on usein paljon valmiimpi itsepalveluun kuin moni yritys osaa kuvitella. Kun näkyvyys ja löydettävyys on kunnossa, asiakkaalle voi tarjota Tuotevalitsimen, jonka avulla onnistuu myös massaräätälöitävien tuotteiden konfigurointi, materiaalien ja määrien valitseminen ja haluttaessa myös tilaaminen. Lisäksi myyjien tarjousten hallintaa voi tehostaa myyjän työpöytä -ratkaisulla.

e21 digiaste 2018 kansi pieni pdf downloadUusi Myynnin digiaste 2018 Markkinakartoitus

Lue kuinka teollisuuden ja teknisen kaupan toimialojen yritykset aikovat vastata kasvavaan kysyntään vuonna 2018. Lataa maksuton markkinakartoitus toimialan toimitusjohtajien ja myyntijohtajien näkemyksistä.

 

Blogi

16.04.2018

Tee Amazon-strategia – NYT

Miten suomalaisten B2B-yritysten tulisi reagoida, kun hiekkalaatikolla on uusi iso kaveri?

Lue lisää

09.04.2018

Hyödynnä jälkimarkkinoilla piilevä kasvupotentiaali myynnin digitalisoinnin avulla

Tutkimuksemme mukaan vain noin kolmannes yrityksistä tarjoaa räätälöityjä asiointipalveluja tai avoimen verkkokaupan asiakkailleen. Miksi?

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!

e21 somessa

e21 tiedotteet