Myynnin kasvu digitaalisilla menetelmillä

Case Selecta
Optimoimalla verkkopalvelua lisäsimme yhteydenottojen määrää
100%
Lisää liidejä verkosta

Myynnin kasvua voidaan hakea monilla menetelmillä. Tehokas vaihtoehto on tehdä verkkopalveluun konversio-optimointia, jolla tavoitellaan lisää liidejä verkkopalvelusta. Toinen vaihtoehto on rakentaa oma B2B tai B2C verkkokaupan myynnin kasvattamiseen. Tai näiden yhdistelmän, joka on myös varsin järkevä ratkaisu ja voi paljastaa uusia, yllättäviä asiakasryhmiä. Verkkokauppaa suunniteltaessa kannattaa huomioida oman alan erityispiirteet sekä etenkin ammattiostajien vaatimukset.

Lisää liidejä konversio-optimoinnilla

Selectan tapauksessa panostettiin erityisesti myynnin lisäliidien saamiseen verkkopalvelusta. Eri menetelmiä testaamalla ja lopulta hyväksi havaittuja toimenpiteitä käyttöönottamalla saatiin liidien määrä kaksinkertaistettua.

Myynnin tehostaminen digitaalisilla menetelmillä

Loppuasiakas on usein paljon valmiimpi itsepalveluun kuin moni yritys osaa kuvitella. Kun näkyvyys ja löydettävyys on kunnossa, asiakkaalle voi tarjota Tuotevalitsimen, jonka avulla onnistuu myös massaräätälöitävien tuotteiden konfigurointi, materiaalien ja määrien valitseminen ja haluttaessa myös tilaaminen. Lisäksi myyjien tarjousten hallintaa voi tehostaa myyjän työpöytä -ratkaisulla.

Blogi

17.01.2018

Tuotetiedonhallinta teollisuudessa – Mitä termit PLM, PDM, PCM ja PIM tarkoittaa?

Tuotetiedonhallintaa kutsutaan yrityksessä usein eri nimillä, riippuen mistä näkökulmasta ja kuinka laajasti asiaa tarkastelee. Lue blogikirjoituksestamme, mitä tuotetiedonhallintaan liittyvät lyhenteet t....

Lue lisää

16.01.2018

Myynti kasvaa vuonna 2018 - miten vastaat kysyntään?

Teollisuuden ja teknisen kaupan yritysten myynti kasvaa ennusteiden mukaan myös tänä vuonna. Hienoa! Mutta miten vastaat kasvavaan kysyntään?

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!