SOLU Business Solution

B2B-verkkokaupan ja tuotetiedon hallinnan ratkaisu

Meidän SOLU on innovatiivinen ratkaisu teollisuuden, erikoiskaupan ja teknisen kaupan alan yritysten myynnin ja asioinnin toteuttamiseen verkkoympäristössä. Se on rakennettu suurten tuotevalikoimien ja laajojen tuotetietojen hallinnan tarpeisiin. Se kattaa yrityksen kaikki verkkopalvelutarpeet eli yhdistää tuotetietokannan, tarjous- ja tilausjärjestelmän, kuvapankin ja verkkosivut ja/tai -kaupan. Voit ottaa käyttöösi joko koko paketin tai tarvitsemasi osa-kokonaisuudet.


SOLU on erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten verkkoliiketoiminnan alusta, joka on kerännyt erityistä kiitosta käyttäjiltään sekä helppokäyttöisyydellään että toimintavarmuudellaan. Siksi SOLUa käytetäänkin jo yli 100:ssa eri verkkoliiketoimintaratkaisussa Suomessa ja lähimarkkinoilla. Ratkaisun teknistä ja toiminnallista kehitystä ohjaa vahvasti asiakkaidemme tarpeet sekä uudet teknologiat. Uusia ominaisuuksia ja toimintoja kehitetään jatkuvasti.

Tiedon hallinta ja julkaisu

SOLU tarjoaa työkalut laajojen tuotevalikoimien ja -tietojen käsittelyyn, ylläpitoon ja julkaisuun eri kanavissa. Suurten tuotemassojen käsittely, hinnoittelu ja tuotetietojen esittäminen tapahtuu keskitetysti yhden työkalun avulla.

Asiakastiedon hallinta

SOLUn asiakastiedonhallinta sisältää helpot työkalut verkkopalvelun käyttäjien tunnistamiseen, yritys- ja asiakastietojen hallintaan ja käyttäjien profilointiin.

Teknologia ja integraatiot

SOLUssa hyödynnetään uusimpia Microsoft teknologioita. Sen käyttö ei vaadi erillisten ohjelmien asentamista, vaan käyttö tapahtuu internet-selaimella. SOLU tarjoaa valmiit rajapinnat integrointiin esim. ERP- ja CRM-järjestelmien kanssa. 

Valmiit laajennukset

SOLUun on rakennettu useita eri laajennuksia, jotka rikastuttavat sisältöä ja parantavat asiakaskokemusta. Laajennuksista suosituimpia ovat olleet kalenteri, lomakeratkaisut ja blogit.

Hakukoneoptimoitu kokonaisuus

SOLU eroaa monista muista ratkaisuista siten, että se on lähtökohtaisesti hakukoneoptimoitu kokonaisuus - sivupohjista sisältöön. Sisällöntuottaja voi luottaa siihen, että palvelun tekniset ratkaisut ottavat huomioon hakukoneiden toiminnan, jolloin hän voi itse keskittyä asiakkaan ostopäätöstä ja -polkua tukevan sisällön tuottamiseen. Autamme mielellämme verkkopalvelun löydettävyyden ja käyttäjien konversion parantamisessa sekä analytiikan rakentamisessa.

Muita ominaisuuksia

  • Tehokkaat verkkopalvelun sisäiset hakutoiminnot, joilla sisällön löytäminen ja linkittäminen toisiinsa nopeaa.
  • Sosiaalisen median, videoiden, kuvien, flashin ja muun sisällön helppo integroitavuus ja ylläpito.
  • Erinomainen laajennettavuus, peruspalvelusta monimuotoiseen sähköiseen liiketoimintaan. Ei jää jälkeen liiketoiminnan kasvussa.
  • Monipuoliset liitäntämahdollisuudet olemassa oleviin tietojärjestelmiin. Keskustelee kaikkien kanssa.
  • Nopea ja helppo sivujen päivitys ja ylläpito. Ei vaadi teknistä osaamista mutta tarjoaa työkaluja myös vaativille käyttäjille.

 

e21:n maksuttomat pikaoppaat

syvennä ymmärrystä aihepiiristä tuotetiedonhallinnan ja B2B verkkokaupan pikaoppailla.

Lataa e21:n maksuttomat oppaat!

Blogi

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, keneen yrityksessä v....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!