Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto

Verkossa hakukonelöydettävyys ja mielikuvan muodostuminen vaatii briljanttia sisältöä ja sitä on jatkuvasti kehitettävä. Sisällön tulee olla relevanttia ja palvella vastaanottajaa kussakin tilanteessa. Tämä pätee yhtä paljon B2B kuin B2C liiketoiminnassa.

Sisältömarkkinoinnila tarkoitetaan hyvän, lukijan kannalta mielekkään sisällön tuottamista ja tarjoamista eri medioissa; verkkosivuilla, blogissa, sosiaalisessa mediassa jne. Sisällön tulee olla niin hyvää, että potentiaalinen asiakas kiinnostuu hakeutuu itse yrityksen tarjoaman sisällön pariin eikä koe sisältöä mainonnaksi. Lopullisena tavoitteena on saada asiakas innostumaan yrityksen tarjoamista palveluistaniin paljon, että hän ottaa tarjotuilla menetelmillä yhteyttä yritykseen.

Erilaista sisältöä on esimerkiksi:

  • Verkkosivujen sisältö
  • Blogit ja artikkelit verkossa
  • Sosiaalisen median päivitykset
  • Tuotetieto ja tuotekuvaukset

e21:llä tarjoamme myös apua hakukoneoptimoidun (SEO) sisällön tuottamisessa ja erityisesti hyvien tuotekuvauksien tekemisessä B2B-verkkokauppaan. Voimme auttaa myös informatiivisen grafiikan tai vaikka videosisällön tuottamisessa sivustolle.

e21:llä pyrimme aina siihen, että asiakas pystyy tuottamaan itse tehokkaasti sisältöä verkkoon, missä me voimme auttaa pääsemään liikkeelle.

Blogi

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, keneen yrityksessä v....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!