Verkkoliiketoiminnan optimointi
Tiedolla vai arvaamalla?

Verkkoliiketoiminnassa myynnillinen menestys tulee jatkuvan kehittämisen kautta. Liiketoiminnalla tulee olla onnistumisen mittarit, niitä pitää seurata ja analysoida. Analyysin perusteella optimoidaan verkkoliiketoimintaa.

Näkyvyys ja löydettävyys

Löydetäänkö verkkopalvelusi? Löytyykö oikeilla hakutermeillä? Tuleeko kävijöitä sivustolle?

Käyntien optimointi

Tuleeko verkkokaupasta tilauksia, tulee liidejä? Lähtevätkö ihmiset välittömästi pois? Sivuston optimointi ja jatkokehitys auttavat.

Analytiikka ja mittaaminen

Seurataan sivuston tuloksellisuutta (KPI) ja analysoidaan tilanne kävijätilastojen pohjalta.

Jälkimyynti ja liidien hoito

Liidien hoitoprosessi (nurturing) ja liidien vienti CRM-järjestelmän kautta osaksi normaalia myynti- ja markkinointityötä.

Analytiikka ja verkkoliiketoiminnan optimointi ovat osa jokaista asiakasprojektiamme, jos vain asiakas näin haluaa. Olemme Google Partners –sertifioiutu kumppani, joten saat käyttöösi viimeisimmän tiedon ja ymmärryksen siitä, miten kasvattaa ja tehostaa myyntiä verkossa. Mobiili ja monikanavaisuus ovat meille itsestäänselvyyksiä. Nämä on huomioitu niin taustaratkaisuissa kuin testatuissa konsepteissamme.

Lähdemme yrityksen liiketoimintatavoitteiden liittämisestä verkkoliiketoimintaan, myynnin digitalisoimiseen ja sovellamme tämä kokonaisuuden kehittämiseen REAN-mallia. REAN-malli tulee sanoista Reach Engage Activate Nurture. Eli vapaasti suomennettuna saavuta, sitouta, aktivoi ja hoida. 

e21 REAN malli

Liiketoimintaa tulee kehittää kokonaisuutena, mutta asiaa helpottaaksemme tarkastelemme kehittämistä kuudesta osa-alueesta, jotka mahdollistavat suunnitelmallisen kehittämisen ja sitä kautta myynnillisen menestymisen. Tähtäämme aina pitkän aikavälin verkkoliiketoiminnan kehittämiseen huomioiden lähtien liiketoimintatavoitteista, sen jälkeen verkkoliiketoimintaa kehitetään neljältä eri alueelta ja analytiikalla ymmärretään, miten verkkoliiketoiminta on onnistunut.

Selecta - lisää liidejä myyntiin

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Liidien hankinta
  • Konversio-optimointi

Mesvac autotallinovet - lisää tarjouspyyntöjä

Lue lisää
  • Tuotetiedon hallinta
  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi

Raportti: Digitalisaatio asiakkuudenhoidossa ja myynnissä

Selvitimme lokakuussa 2016 teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä digitalisaation hyödyistä.

Lataa digitalisaation markkinakatsaus

Blogi

17.01.2018

Tuotetiedonhallinta teollisuudessa – Mitä termit PLM, PDM, PCM ja PIM tarkoittaa?

Tuotetiedonhallintaa kutsutaan yrityksessä usein eri nimillä, riippuen mistä näkökulmasta ja kuinka laajasti asiaa tarkastelee. Lue blogikirjoituksestamme, mitä tuotetiedonhallintaan liittyvät lyhenteet t....

Lue lisää

16.01.2018

Myynti kasvaa vuonna 2018 - miten vastaat kysyntään?

Teollisuuden ja teknisen kaupan yritysten myynti kasvaa ennusteiden mukaan myös tänä vuonna. Hienoa! Mutta miten vastaat kasvavaan kysyntään?

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!