Verkkoliiketoiminnan optimointi
Tiedolla vai arvaamalla?

Verkkoliiketoiminnassa myynnillinen menestys tulee jatkuvan kehittämisen kautta. Liiketoiminnalla tulee olla onnistumisen mittarit, niitä pitää seurata ja analysoida. Analyysin perusteella optimoidaan verkkoliiketoimintaa.

Näkyvyys ja löydettävyys

Löydetäänkö verkkopalvelusi? Löytyykö oikeilla hakutermeillä? Tuleeko kävijöitä sivustolle?

Käyntien optimointi

Tuleeko verkkokaupasta tilauksia, tulee liidejä? Lähtevätkö ihmiset välittömästi pois? Sivuston optimointi ja jatkokehitys auttavat.

Analytiikka ja mittaaminen

Seurataan sivuston tuloksellisuutta (KPI) ja analysoidaan tilanne kävijätilastojen pohjalta.

Jälkimyynti ja liidien hoito

Liidien hoitoprosessi (nurturing) ja liidien vienti CRM-järjestelmän kautta osaksi normaalia myynti- ja markkinointityötä.

Analytiikka ja verkkoliiketoiminnan optimointi ovat osa jokaista asiakasprojektiamme, jos vain asiakas näin haluaa. Olemme Google Partners –sertifioiutu kumppani, joten saat käyttöösi viimeisimmän tiedon ja ymmärryksen siitä, miten kasvattaa ja tehostaa myyntiä verkossa. Mobiili ja monikanavaisuus ovat meille itsestäänselvyyksiä. Nämä on huomioitu niin taustaratkaisuissa kuin testatuissa konsepteissamme.

Lähdemme yrityksen liiketoimintatavoitteiden liittämisestä verkkoliiketoimintaan, myynnin digitalisoimiseen ja sovellamme tämä kokonaisuuden kehittämiseen REAN-mallia. REAN-malli tulee sanoista Reach Engage Activate Nurture. Eli vapaasti suomennettuna saavuta, sitouta, aktivoi ja hoida. 

e21 REAN malli

Liiketoimintaa tulee kehittää kokonaisuutena, mutta asiaa helpottaaksemme tarkastelemme kehittämistä kuudesta osa-alueesta, jotka mahdollistavat suunnitelmallisen kehittämisen ja sitä kautta myynnillisen menestymisen. Tähtäämme aina pitkän aikavälin verkkoliiketoiminnan kehittämiseen huomioiden lähtien liiketoimintatavoitteista, sen jälkeen verkkoliiketoimintaa kehitetään neljältä eri alueelta ja analytiikalla ymmärretään, miten verkkoliiketoiminta on onnistunut.

Selecta - lisää liidejä myyntiin

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Liidien hankinta
  • Konversio-optimointi

Mesvac autotallinovet - lisää tarjouspyyntöjä

Lue lisää
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Konversio-optimointi

Raportti: Digitalisaatio asiakkuudenhoidossa ja myynnissä

Selvitimme lokakuussa 2016 teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä digitalisaation hyödyistä.

Lataa digitalisaation markkinakatsaus

Blogi

20.10.2017

Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa

Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuud....

Lue lisää

17.10.2017

Vapauta myyjät kannattavaan myyntityöhön

Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan selvää kasvua. Myynnille tämä tarkoittaa tarjouspyyntöjen ja tilausten lisääntyvää määrää, joten onkin ajankohtaista kysyä riittääkö myyjien aika vastat....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!