Teknologia ja taustaratkaisut

Verkkoratkaisujen toteutuksessa suosimme ketterän kehityksen menetelmiä, joiden avulla toteutamme palvelun iteratiivisesti, vaiheittain. Toki voimme toteuttaa ratkaisut myös vesiputousmallilla, mutta useimpien asiakkaidemme kanssa olemme kokeneet ketterät menetelmät ja iteratiiviset prosessit tehokkaimmaksi ratkaisuksi käytännön toteutuksissa.

Ketterä kehitys tarkoittaa meille sitä, että tarkastelemme tiettyjen välivaiheiden jälkeen tuloksia yhdessä sinun kanssasi. Saat myös testattavaksi ominaisuuksiltaan rajattuja versioita, jotta näet mihin suuntaan ratkaisua ollaan viemässä. Hyödynämme toteutuksessa jo alalla testattuja toimintoja ja taustaratkaisuja, joten emme juuri koskaan lähde tyhjältä pöydältä liikkeelle. Tämä näkyy tietysti positiivisesti niin projektin aikataulussa kuin kustannuksissakin.

Lähes kaikki asiakkaamme hyödyntävät meidän innovatiivista verkkoliiketoiminnan alustaa, Solu Business Solutionia, joka on rakennettu erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan keskisuurille ja pienille yrityksille. Se on kerännyt erityistä kiitosta käyttäjiltään sekä helppokäyttöisyydellään että toimintavarmuudellaan ja siksi sitä käytetäänkin jo yli 100:ssa eri verkkoliiketoimintaratkaisussa Suomessa ja lähimarkkinoilla. Ratkaisun teknistä ja toiminnallista kehitystä ohjaa vahvasti asiakkaidemme tarpeet sekä uudet teknologiat. Uusia ominaisuuksia ja toimintoja kehitetään jatkuvasti.

Integrointi

Solu on helposti integroitavissa useisiin eri taustajärjestelmiin kuten eri ERP-, CRM- ja taloushallinnon järjestelmiin. Lisäksi Solun kautta sujuu sisällön julkaisu helposti erilaisiin kanaviin. Yksi liiketoiminnan kannalta merkittävä ominaisuus on se, että se on todennäköisesti markkinoiden ainoa lähtökohtaisesti hakukoneoptimoitu kokonaisuus - sivupohjista sisältöön.

Testaus

Testaus kuuluu olennaisena osana projektitoteutuksiimme. Ja koska haluamme tarjota asiakkaillemme 'avaimet käteen' -palvelua, huolehdimme tarvittaessa myös palvelun ylläpidosta asiakkaan puolesta. Kaikki kehittämämme palvelut on suunniteltu joustaviksi ja helposti ylläpidettäväksi helpottaen siten myös jatkokehitystä.

Ylläpito

Asiakaskohtainen ylläpitopalvelu koostuu verkkopalvelusovelluksesta, käyttöympäristöstä sekä valvonta- ja  seurantatyökaluista. 

Käyttöympäristö sisältää (1 Gt jaettu ja 100 Gt dedikoitu) kovalevytilan lisäksi kaikki vaadittavat tietotekniset laitteet, varmistetun internet-yhteyden, sovellukset, varmistuksen ja 24/7 valvonnan. Käyttöympäristöllä on keskeytysturva, jolloin taataan palvelun käyttöympäristön toiminta kaikissa tapauksissa 24h tunnin sisällä. Sovelluksen toiminnallinen ja ohjelmistollinen valvonta 24/7. Ongelmatilanteissa korjaus- ja muutostyöt arkisin klo 9-17. Help-Desk tukea saa aina toimistoaikana klo 09.00-17.00. Laajennetut SLA-palvelut sopimuksen mukaan asiakaskohtaisesti.

Ohjelmistokehitys - Liiketoimintaetua räätälöidyillä verkkopalveluilla

Tietyissä tapauksissa on järkevää rakentaa verkkopalvelu kokonaan räätälöitynä ratkaisuna. Tällä voidaan hakea parempaa liiketoiminnan tukea, kun toimialalle sopivaa ratkaisua ei löydy valmiina.

Tyypillisesti verkkopalvelut kannattaa rakentaa valmiin ratkaisun päälle, jossa e21:llä käytämme pohjana omaa SOLU Business Solution Järjestelmäämme. Olemme kuitenkin tulleet usein tilanteeseen, jossa on ollut viisainta rakentaa täysin räätälöity ratkaisu, kuten esimerkiksi Cimon kansainvälisten harjoituspaikkojen hakujärjestelmä. Myös monet tuotelaskurit niin kuluttajille kuin jälleenmyyjillekin ovat hyviä esimerkkejä räätälöidyistä projekteista, tutustu esimerkiksi Icopalille tehtyyn tuotelaskuriin.

e21:n maksuttomat pikaoppaat

syvennä ymmärrystä aihepiiristä tuotetiedonhallinnan ja B2B verkkokaupan pikaoppailla.

Lataa e21:n maksuttomat oppaat!

Blogi

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, keneen yrityksessä v....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!