Sisällöntuotanto

Sisällöntuotannolla tarkoitetaan hyvän, lukijan kannalta mielekkään sisällön tuottamista ja tarjoamista eri medioissa. Hyvin tehdyllä sisällöllä tavoitetaan oikeat asiakkaat, silloinkin kun he eivät tiedä vielä olevansa ostamassa tuotteita. Hyvä sisältö sitouttaa kävijät ja aktivoi heidät tekemään haluttuja toimenpiteitä, kuten verkkokaupassa ostoja.

Onko sisältösi:

  • löydettävää?
  • ymmärrettävää?
  • kiinnostavaa?
  • innostavaa ja yllättävää?
  • hyödyttävää?
  • sitouttavaa
  • jaettavaa?
  • toimintaan kehottavaa?
Myynnin tyokalut

Panosta hakukone-optimoituun sisältöön, koska

 

Ostaminen on muuttunut. Nykyajan ostaja hakee tietoa itsenäisesti ja useimmiten internetistä. Kun asiakas lopulta ottaa yhteyttä palvelua tarjoavaan yritykseen, hän on jo vertaillut ja karsinut vaihtoehtoja.

 

Asiakas ostaa ratkaisuja. Asiakas ei osta pelkkää tuotetta, vaan merkityksiä ja ratkaisuja. Myyjät saattavat käyttää teknologialähtöisiä termejä tuotteesta puhuessaan, kuin ostaja lähestyykin tuotetta ratkaisulähtöisesti.

 

Markkinointi- ja myyntikanavat ovat lisääntyneet. Mainostus on nykyään helpompaa, nopeampaa ja ajankohtaisempaa kuin koskaan aiemmin. Sisältösuunnitelma antaa suuntaviivat, millaista myyntikanavaa, miten ja milloin yrityksen kannattaa käyttää erityyppisille asiakkaille.

Parannamme B2B yritysten verkkosivujen sisältöä

Olemme auttaneet asiakkaittamme sisältösuunnitelmien luomisessa jo yli kymmenen vuotta. Aiemmin puhuttiin vain asiakkaiden asiointiprosesseista ja konseptisuunnittelusta, kun nykyään puhutaan ostopersoonien ostopoluista. Me autamme sinua hakukoneoptimoidussa sisällöntuotannossa, esimerkiksi tuotetietojen, esittelysivujen ja blogitekstien luomisessa ja jakamisessa.  Autamme sinua myös mittaamaan sisällön vaikutuksia ja parantamaan jo olemassa olevaa sisältöä.

 

Omat sisällöt asiakkaiden eri ostovaiheisiin

Autamme sinua erityyppisten sisältöjen luomisessa ja mittaamisessa. Hyvä sisältö puhuttelee kohderyhmää sen jokaisessa ostopolun vaiheessa, myös oston jälkeen ja uusintaostoissa. Varmistamme aina, että sisältö on hakukoneoptimoitua. Teemme myös yrityksesi tuotteille ja palveluille verkkomainontaa Googlen hakuverkostossa ja displayverkostossa.

Kiinnostus

Verkkosivujen sisältö
Blogit ja artikkelit
Tuotetieto
Listat (FAQ, Q&A)
Uutiset
SOME sisällöt
Pelit ja testit
How-to-videot

Vertailu

Suositukset
Tuotetestaukset
Tuoteominaisuudet
Referenssiasiakkaat
E-kirjat ja oppaat
Artikkelit ja tutkimukset

Arviointi ja päätös

Tuotevertailu
Tuotespeksit
Tilaus- ja toimitustiedot
Tuotekirjallisuus
Toimittajavertailu
Takuut ja standardit
Webinaarit
Verkkokurssit
Ympäristötekijät

Asiakkaan ylläpito

Käyttöopas
Tukipalvelut
Huolto-opas
Lisäosa-ohjeet
Kierrätysohjeet

"Esimerkiksi Facebook linkki ajankohtaisesta blogitekstistä johdattaa käyttäjän yrityksen blogisivulle. Käyttäjän luettua blogiteksti hän kiinnostuu yrityksen tarjoamista palveluista lisää ja selailee yrityksen verkkosivuja. Tämän jälkeen hän tilaa markkinointikirjeen, jossa on alennuskuponki. Käyttäjä tekee ensimmäisen tilauksen käyttäen alennuskuponkia verkkosivuilla. Yritys muistaa asiakasta vielä tilauksenkin jälkeen sähköpostitse ja tarjoaa lisätietoja tuotteen käytöstä ja kierrätyksestä. Sähköpostissa voidaan tarjota myös mahdollisuutta ostaa lisäosia ja vastaavia tuotteita."

Blogi

20.10.2017

Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa

Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuud....

Lue lisää

17.10.2017

Vapauta myyjät kannattavaan myyntityöhön

Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan selvää kasvua. Myynnille tämä tarkoittaa tarjouspyyntöjen ja tilausten lisääntyvää määrää, joten onkin ajankohtaista kysyä riittääkö myyjien aika vastat....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!