Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen

Digiajan kilpailuetu syntyy muutoskyvystä. Organisaatiot, toimintatavat, prosessit ja palvelut - kokonainen kulttuuri - ovat jatkuvan muotoilun kohteena. Muutoskykyä ei voi ostaa palveluna, se ei ole projekti tai teknologiaa, eikä sitä johdeta nurkkahuoneesta. Se syntyy yhdessä tekemällä ja on pysyvää pääomaa, joka pitää osata itse. 

Digitaalinen Johtaja -koulutus

Koulutus on tarkoitettu toimitusjohtajille, myynti- ja markkinointijohdolle, tuotekehittäjille, hr-johdolle ja kaikille, jotka haluavat kasvattaa omaa johtajuuttaan ja muotoilla muutoksen seuraavat askeleet. Koulutuksen sisältö on kypsynyt lukuisissa yrityskohtaisissa työpajoissa ja koulutuksissa.

DigiSparraus

DigiSparraus on maksuton noin tunnin mittainen tapaaminen, jossa yrityksen tai organisaatioiden edustajat voivat esittää heitä askarruttavia kysymyksiä digitalisaatioon liittyen. Käymme monipuolisen keskustelun siitä, miten muutos vaikuttaa asiakkaisiin ja sitä myöten yritykseen itseensä.

DigiStartti

Aloita oma digitaalinen polkusi DigiStartilla ja huolehdi siitä, että teilläkin on kilpailuetu – kyky muotoilla yrityksen toimintapoja ja palveluja yhä uudelleen, yhdessä asiakkaiden kanssa. Työpajassa selviää organisaationne digikyvykkyys eli se, mitä digitalisaatio merkitsee teille ja millaista osaamista se vaatii. Lisäksi määrittelemme oleellisimmat kehityskohteet ja rakennamme sen pohjalta teidän kilpailukykyä kehittävän digitaalisen polun eli suunnitelman.

DigiMentori

Jos organisaationne kaipaa uudenlaista osaamista, kokeneen ammattilaisen näkemyksiä, uusia silmiä, hyväksi havaittuja toimintatapoja ja muutosjalkoja, anna DigiMentorin auttaa sinut liikkeelle.


Olen tavannut satoja digitalisaatiosta kiinnostuneita yritysjohtajia. Olen antanut konkreettista apua sekä pitkään alalla toimineille PK-yrityksille että myllärinä KasvuOpenissa startupeille. Olen auttanut halukkaita yrityksiä liikkeelle ja myös uuden tekemisen äärelle. Tiedän, miten teknisellä kaupalla ja teollisuudessa yritykset ovat muutoksen aloittaneet ja haluaisin auttaa sinuakin siinä.

Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi

Raportti: Digitalisaatio asiakkuudenhoidossa ja myynnissä

Selvitimme lokakuussa 2016 teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä digitalisaation hyödyistä.

Lataa digitalisaation markkinakatsaus 2016

Blogi

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, keneen yrityksessä v....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!