Raportti: Digitalisaation liiketoimintahyödyt asiakkuudenhoidossa ja myynnissä 

Selvitimme lokakuussa 2016 teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä digitalisaation tarjoamista liiketoimintahyödyistä myynnissä ja asiakkuuksien hoidossa.

e21 markkinakatsaus digitalisaation hyödyt 10 2016 kansi pieni

 Top 5 hyötyä olivat:

  • olemassa olevan asiakaskunnan palveleminen paremmin
  • uusien asiakkaiden ja markkinoiden tavoittaminen
  • tuotetiedon automatisointi
  • myynnin ajankäytön tehostaminen ja
  • tarjoaa mahdollisuuden kokonaan uusille liiketoimintamalleille ja -palveluille.

Jaamme nyt tulosraportin kanssasi. Täytä lomake ja lataa raportti! Lataus ei velvoita sinua mihinkään.

Täytä lomake ja lataa tulosraportti

Blogi

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, keneen yrityksessä v....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!