Raportti: Digitalisaation liiketoimintahyödyt asiakkuudenhoidossa ja myynnissä 

Selvitimme lokakuussa 2016 teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä digitalisaation tarjoamista liiketoimintahyödyistä myynnissä ja asiakkuuksien hoidossa.

e21 markkinakatsaus digitalisaation hyödyt 10 2016 kansi pieni

 Top 5 hyötyä olivat:

  • olemassa olevan asiakaskunnan palveleminen paremmin
  • uusien asiakkaiden ja markkinoiden tavoittaminen
  • tuotetiedon automatisointi
  • myynnin ajankäytön tehostaminen ja
  • tarjoaa mahdollisuuden kokonaan uusille liiketoimintamalleille ja -palveluille.

Jaamme nyt tulosraportin kanssasi. Täytä lomake ja lataa raportti! Lataus ei velvoita sinua mihinkään.

Täytä lomake ja lataa tulosraportti

Blogi

20.10.2017

Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa

Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuud....

Lue lisää

17.10.2017

Vapauta myyjät kannattavaan myyntityöhön

Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan selvää kasvua. Myynnille tämä tarkoittaa tarjouspyyntöjen ja tilausten lisääntyvää määrää, joten onkin ajankohtaista kysyä riittääkö myyjien aika vastat....

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!