Raportti: Digitalisaation liiketoimintahyödyt asiakkuudenhoidossa ja myynnissä 

Selvitimme lokakuussa 2016 teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä digitalisaation tarjoamista liiketoimintahyödyistä myynnissä ja asiakkuuksien hoidossa.

e21 markkinakatsaus digitalisaation hyödyt 10 2016 kansi pieni

 Top 5 hyötyä olivat:

  • olemassa olevan asiakaskunnan palveleminen paremmin
  • uusien asiakkaiden ja markkinoiden tavoittaminen
  • tuotetiedon automatisointi
  • myynnin ajankäytön tehostaminen ja
  • tarjoaa mahdollisuuden kokonaan uusille liiketoimintamalleille ja -palveluille.

Jaamme nyt tulosraportin kanssasi. Täytä lomake ja lataa raportti! Lataus ei velvoita sinua mihinkään.


Täytä lomake ja lataa tulosraportti

Blogi

16.04.2018

Tee Amazon-strategia – NYT

Miten suomalaisten B2B-yritysten tulisi reagoida, kun hiekkalaatikolla on uusi iso kaveri?

Lue lisää

09.04.2018

Hyödynnä jälkimarkkinoilla piilevä kasvupotentiaali myynnin digitalisoinnin avulla

Tutkimuksemme mukaan vain noin kolmannes yrityksistä tarjoaa räätälöityjä asiointipalveluja tai avoimen verkkokaupan asiakkailleen. Miksi?

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!

e21 somessa

e21 tiedotteet