Warla Trade Oy - parempi palvelu, sitoutuneet asiakkaat

  • B2B verkkokauppa
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotetiedon hallinta

Warla Trade Oy valmistuttaa, tuo maahan ja markkinoi korkeatasoisia lämmitys- ja vesihuoltotarvikkeita LVI-asennusliikkeiden ja teollisuuden tarpeisiin.

Warla Traden haasteena oli se, että esimerkiksi LVI-urakoitsijat tekevät tilauksia ja tarjouslaskentaa tuleviin projekteihinsa iltaisin tai aikaisin aamulla - tai jopa viikonloppuna. Silloin Warla Traden oma myynti ei ole tavoitettavissa. Warla Trade halusi ratkaisun, jonka avulla he voivat palvella asiakkaitaan tehokkaammin - ajasta ja paikasta riippumatta. 

Warla Tradelle rakennettiin SOLU-järjestelmään pohjautuva B2B-verkkokauppa, jonka kautta sopimusasiakkaat pääsevät helposti näkemään mm. omat sopimushinnat ja tilaushistorian sekä tuotteiden saatavuustiedot. Palvelun kautta esimerkiksi LVI-urakoitsijat saavat kattavat ja ajankohtaiset tuotetiedot - myös uusien tuotteiden osalta - hintoineen milloin vain ja missä vain.

Jälleenmyynnin palvelun digitalisoinnin avulla Warja Trade sai pidettyä ja sitoutettua asiakkaita, jotka olisivat ilman B2B-verkkokauppaa vaihtaneet toimittajaa. Lisäksi avoimen ja hakukoneoptimoidun tuotetiedon ansiosta Warla Trade on saanut myös uusia asiakkaita. Nyt yli 10% Warla Traden myynnistä tulee verkkopalvelun kautta.

Tutustu: warlatrade.fi

Kiinnostuitko?

Icopal - vauhtia tuotevalintaan

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotevalitsin

Selecta - lisää liidejä myyntiin

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Liidien hankinta
  • Konversio-optimointi

Aqua Clean - kansainvälisen jälleenmyynnin tehostaminen

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Myynnin työpöytä
  • Tuotetiedon hallinta

OFA - apua oikean tuotteen valintaan

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • B2B verkkokauppa
  • Tuotetiedon hallinta

Warla Trade Oy - parempi palvelu, sitoutuneet asiakkaat

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotetiedon hallinta

Mesvac autotallinovet - lisää tarjouspyyntöjä

Lue lisää
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Konversio-optimointi

Fescon Oy - keskitetty tuotetiedon hallintaratkaisu

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • Tuotetiedon hallinta
  • Liidien hankinta

Kolmeks - pumput ja varaosat verkkoon

Lue lisää
  • Asioinnin digitalisointi
  • Ostamisen helpottaminen
  • B2B verkkokauppa

Teca - tuotetietoa ja tilauksia

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Myynnin digitalisointi
  • Ostamisen helpottaminen

Liune - räätälöidyt sisätilaratkaisut

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotevalitsin

Kerabit - parasta kattoa

Lue lisää
  • Tuotetiedon hallinta
  • Ostamisen helpottaminen

YTM Shop - lisää työkaluja myyntiin

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Myynnin työkalut
  • Tuotetiedon hallinta

Lining - puhdasta palvelua

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Myynnin työkalut
  • Ostamisen helpottaminen
  • Tuotetiedon hallinta

Haucon - erikoistukkukauppa verkossa

Lue lisää
  • Myynnin työkalut
  • Tuotetiedon hallinta
  • Liidien hankinta

Econet Group - WaterHow

Lue lisää
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Ostamisen helpottaminen

Mesvac - nostaen ja taittaen

Lue lisää
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotetiedon hallinta
  • Liidien hankinta

Specma

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta

Gyproc

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • Tuotetiedon hallinta

Blogi

25.08.2017

”Pitää varoa ettei johtoryhmä innostu!”

Myynnin tehostamiseen liittyvän hankkeen ei tarvitse olla valtava, koko johtoryhmän huomion vaativa hanke. Riittää, että lähdetään liikkeelle pienin askelin ja aloitetaan kriittisten kipukohtien parantami....

Lue lisää

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!