Rudus - ostaminen ja myynti verkkoon

  • Myynnin digitalisointi
  • Asioinnin digitalisointi
  • Ostamisen helpottaminen

Rudus haluaa olla alansa edelläkävijä liiketoiminnan digitalisoinnissa. Projektin yhtenä tavoitteena oli toteuttaa responsiivinen eli päätelaiteriippumaton ratkaisu, joka myös raikkaudellaan - eli ulkoasullisesti - poikkeaa toimialan muista toimijoista. 

Ruduksen palvelu on koko liiketoiminnan kattava palvelu, joka palvelee sekä kuluttaja- että ammattiasiakkaita. Lisäksi yksi keskeinen ominaisuus on se, että Ruduksen oma myynti hyödyntää samaa kauppapaikka-sovellusta omassa työssään. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Ruduksen laajaa kokonaisuutta voidaan hallita yhdestä paikasta, yhdellä sovelluksella.

Ruduksen laajaa ja kattavaa tuotedataa hallitaan keskitetysti SOLU-järjestelmässä, jossa tapahtuu kaikki toiminta sisällön hallinnasta ja julkaisusta ostoprosessin hallintaan sekä käyttäjien tunnistamiseen. Ruduksen onkin helppo kasvattaa systemaattisesti verkkokaupan tarjontaa ja tuoda uusia tuoteryhmiä verkkoasiakkaiden ostettavaksi. 

Ruduksen tuotteiden hinnoittelu perustuu sopimuksiin ja kaikki tarvittava tieto tulee integroidusti asiakkaan eri tietojärjestelmistä. SOLU:n joustavat integrointi-mahdollisuudet takaavat sen, että Ruduksen laajan sovellusvalikoiman tietovarastot on voitu tehokkaasti hyödyntää. Tapahtumatieto siirtyy jouheasti Ruduksen tilaustenhallintaan.

Ruduksen palvelun yksi erikoisuus on erittäin kehittynyt, verkkopohjainen rahtilaskenta. Laskurin avulla voidaan jokaiselle toimitukselle taata aina edullisin vaihtoehto ja optimoida näin ollen kustannuksia. 

Kustannustehokkuuden ja lisämyynnin lisäksi Rudus on onnistunut palvelemaan asiakkaitaan paremmin. Asiakastyytyväisyys ostaneiden asiakkaiden kesken on huikeat 4,7/5!

 

Kiinnostuitko?

Icopal - vauhtia tuotevalintaan

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotevalitsin

Selecta - lisää liidejä myyntiin

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Liidien hankinta
  • Konversio-optimointi

Aqua Clean - kansainvälisen jälleenmyynnin tehostaminen

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Myynnin työpöytä
  • Tuotetiedon hallinta

OFA - apua oikean tuotteen valintaan

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • B2B verkkokauppa
  • Tuotetiedon hallinta

Warla Trade Oy - parempi palvelu, sitoutuneet asiakkaat

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotetiedon hallinta

Mesvac autotallinovet - lisää tarjouspyyntöjä

Lue lisää
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Konversio-optimointi

Fescon Oy - keskitetty tuotetiedon hallintaratkaisu

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • Tuotetiedon hallinta
  • Liidien hankinta

Kolmeks - pumput ja varaosat verkkoon

Lue lisää
  • Asioinnin digitalisointi
  • Ostamisen helpottaminen
  • B2B verkkokauppa

Teca - tuotetietoa ja tilauksia

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Myynnin digitalisointi
  • Ostamisen helpottaminen

Liune - räätälöidyt sisätilaratkaisut

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotevalitsin

Kerabit - parasta kattoa

Lue lisää
  • Tuotetiedon hallinta
  • Ostamisen helpottaminen

YTM Shop - lisää työkaluja myyntiin

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Myynnin työkalut
  • Tuotetiedon hallinta

Lining - puhdasta palvelua

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Myynnin työkalut
  • Ostamisen helpottaminen
  • Tuotetiedon hallinta

Haucon - erikoistukkukauppa verkossa

Lue lisää
  • Myynnin työkalut
  • Tuotetiedon hallinta
  • Liidien hankinta

Econet Group - WaterHow

Lue lisää
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta
  • Ostamisen helpottaminen

Mesvac - nostaen ja taittaen

Lue lisää
  • Asioinnin digitalisointi
  • Tuotetiedon hallinta
  • Liidien hankinta

Specma

Lue lisää
  • B2B verkkokauppa
  • Liidien hankinta
  • Tuotetiedon hallinta

Gyproc

Lue lisää
  • Ostamisen helpottaminen
  • Tuotetiedon hallinta

Blogi

25.08.2017

”Pitää varoa ettei johtoryhmä innostu!”

Myynnin tehostamiseen liittyvän hankkeen ei tarvitse olla valtava, koko johtoryhmän huomion vaativa hanke. Riittää, että lähdetään liikkeelle pienin askelin ja aloitetaan kriittisten kipukohtien parantami....

Lue lisää

07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Arvioimalla oman tuotteen tai palvelun roolia osana asiakkaan omaa, kontekstisidonnaista toimintaa, tuo usein uutta perspektiiviä palvelun tai tuotteen kehittämiseen

Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!